Professionele diagnose

12 maanden garantie

Snel herstellingsproces

Beste kwaliteit, scherpste prijs!

Mail ons
info@aarepair.be
Bel ons op
0467 00 20 49
Mail ons
info@aarepair.be
Bel ons op
0467 00 20 49

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn toestel ruilen & retourneren?

Het is mogelijk om jouw toestel binnen de 14 dagen terug te brengen samen met jouw betaalbewijs. Het toestel mag wel niet gebruikt zijn en moeten zich nog in de originele onbeschadigde verpakking bevinden waarin deze was geleverd.

Op welke manieren kan ik betalen?

We hebben verschillende betaalmogelijkheden. Er is enkel een onderscheid tussen in winkel of online betalingen.

Betalingen op onze website:

  • Bancontact
  • Visa / MasterCard
  • Achteraf betalen (Goedkeuring nodig)
Betalen in onze winkel:
  • Bancontact
  • Visa / MasterCard
  • Ecocheques (Sodexo & Edenred)
  • Cash

Hoelang heb ik garantie?

Dit kan verschillen per product. Op een scherm krijg je bijvoorbeeld 1 jaar garantie. Indien je vragen hebt omtrent garantie op een specifiek product of dienst, neem gerust contact op met ons.

Wanneer krijg ik garantie?

Indien er een probleem is met jouw toestel na aankoop of na reparatie, dan kan je gebruik maken van jouw garantie. Met andere woorden is garantie alles waar je zelf niets aan kan doen als klant.

Het volgende valt wel onder garantie:

  • Er is geen beeld meer op jouw smartphone na vervanging van jouw scherm, zonder dat je jouw toestel hebt laten vallen en er is geen schade te zien.
Het volgende voorbeeld valt niet onder garantie:
  • Een maand na het herstellen van jouw scherm, laat je jouw smartphone in het toilet vallen. Aangezien dit jouw eigen schuld is, valt dit niet onder de garantie.

Hoelang garantie heb ik op mijn apparaat?

Dit kan verschillen per product. Dit staat reeds vermeld op de productpagina.

Hoelang garantie heb ik op mijn reparatie?

In bijna alle gevallen van reparatie is er een garantie van 1 jaar, behalve op batterijen. Op batterijen is er een garantie van 6 maanden. Op installaties van software is er geen garantie.

Indien je een klacht hebt met betrekking tot jouw reparatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij de klacht alvast kunnen registreren.

Afwijkende openingstijden tijdens feestdagen

Bij AA Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:

  • Nieuwjaarsdag – 1 januari 2021
  • Eerste Paasdag – 4 april 2021
  • Tweede Paasdag – 5 april 2021
  • Koningsdag – 27 april 2021
  • Hemelvaartsdag – 13 mei 2021
  • Eerste Pinksterdag – 23 mei 2021
  • Tweede Pinksterdag – 24 mei 2021
  • Eerste Kerstdag – 25 december 2021
  • Tweede Kerstdag – 26 december 2021
  • Op Goede Vrijdag en Oudejaarsdag zijn wij gewoon geopend.
  • Onze afwijkende openingstijden zijn als volgt:
  • 24 december 2021 (kerstavond), sluiten wij om 17.00u
  • 31 december 2021 (oudejaarsavond), sluiten wij om 17.00u

Hoe wordt de prijs bepaald bij een reparatie?

Wij hebben steeds eerlijke en transparante prijzen. Dit houdt in dat wij steeds onze prijszetting kunnen aantonen. De totaalprijs bestaat uit aankoop van product, arbeid en BTW. Indien je een vraag hebt in verband met onze prijszetting, mag je ons altijd contacteren.

Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?

Dit is niet nodig, u kan ook altijd langskomen tijdens onze openingsuren.

Gebruiken jullie originele onderdelen?

Indien beschikbaar gebruiken wij originele onderdelen. Bij sommige producten is dit niet mogelijk, dan maken we gebruik van de hoogst mogelijke kwaliteit onderdelen die beschikbaar zijn op dat moment.

Zijn er diagnosekosten?

De diagnosekoste verschillen per product, deze zijn als volgt:

  • Smartphone 49 euro incl. BTW
  • Tablet 59 euro incl. BTW
  • Computer/Laptop 69 euro incl. BTW
  • Apple Macbook 79 euro incl. BTW

De diagnosekosten vervallen altijd indien er een herstelling wordt uitgevoerd.

Repareren jullie voor bedrijven?

Zeker en vast, enkele van onze vaste partners zijn: Resilux, UZ Gent, Universiteit Gent, ANGLO Belgium. Voor meer informatie neem contact op met info@repair.be

Kan ik mijn simkaart laten knippen bij jullie?

In de winkel kunnen wij kosteloos jouw simkaart bijknippen naar het gewenste formaat. Dit kan dus zowel in het micro- als nano formaat.

Kan ik op mijn reparatie wachten?

In veel gevallen kan je wachten op jouw reparatie. We laten steeds weten hoelang het duurt, onze winkel bevindt zich dichtbij een winkelcentrum waar je genoeg andere winkels een bezoek kan brengen tot jouw herstelling klaar is.

Waar en hoe moet ik mijn apparaat opsturen?

Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:

AA Repair
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen! Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie. Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport. Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is. Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Verzendmogelijkheden

Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Je moet deze wel steeds opsturen met Track & Trace en verzekering. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren pakketten.

Hoe weet ik welk apparaat ik heb?

Je kan jouw modelnummer vinden op meerdere plekken.

Dit verschilt steeds per apparaat. Hieronder kan je een overzicht vinden per toestel:

Apple
Op de achterkant, het modelnummer begint altijd met aan ‘A’ - Bijvoorbeeld: A1303

Samsung
Op de achterkant of op de sticker aan de binnenkant. Het modelnummer begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘ - Bijvoorbeeld: SM-G920F

Sony
Wanneer u de simkaart-houder of SD-kaarthouder verwijdert, zit hieronder nog een klein wit velletje.
Als u deze uit het apparaat trekt, zal daar een modelnummer staan welke begint met een letter, gevolgd door 4 cijfers.
Bijvoorbeeld: G3121

Huawei
Op de achterkant en het modelnummer is vaak een combinatie van 3 letters, koppelteken, 1 letter en 2 cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21

Heb je een ander merk? Op de volgende plekken kan je het wellicht vinden:

  • Achterkant
  • Sticker op de doos
  • Op het apparaat (instellingen -> algemeen -> toestelinformatie)
  • Factuur

Heb je het nog steeds niet gevonden? Neem dan eerst contact met ons op.

In onze zoekfunctie op de voorpagina kan je jouw modelnummer invullen. Je komt dan direct uit op het goede apparaat. Krijg je alsnog geen resultaat? Neem dan contact met ons op.

Contact

Adresgegevens
  • Zwijnaardsesteenweg 62
  • 9000 Gent
  • België
  • Professionele reparatie
  • Minimaal 6 maanden garantie
  • Beste kwaliteit, scherpste prijs!

Openingsuren