Professionele diagnose
12 maanden garantie
Snel herstellingsproces
Beste kwaliteit, scherpste prijs!
Je kan jouw modelnummer vinden op meerdere plekken.
Dit verschilt steeds per apparaat. Hieronder kan je een overzicht vinden per toestel:
Apple
Op de achterkant, het modelnummer begint altijd met aan ‘A’ - Bijvoorbeeld: A1303
Samsung
Op de achterkant of op de sticker aan de binnenkant. Het modelnummer begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘ - Bijvoorbeeld: SM-G920F
Sony
Wanneer u de simkaart-houder of SD-kaarthouder verwijdert, zit hieronder nog een klein wit velletje.
Als u deze uit het apparaat trekt, zal daar een modelnummer staan welke begint met een letter, gevolgd door 4 cijfers.
Bijvoorbeeld: G3121
Huawei
Op de achterkant en het modelnummer is vaak een combinatie van 3 letters, koppelteken, 1 letter en 2 cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21
Heb je een ander merk? Op de volgende plekken kan je het wellicht vinden:
Het is mogelijk om jouw toestel binnen de 14 dagen terug te brengen samen met jouw betaalbewijs. Het toestel mag wel niet gebruikt zijn en moeten zich nog in de originele onbeschadigde verpakking bevinden waarin deze was geleverd.
We hebben verschillende betaalmogelijkheden. Er is enkel een onderscheid tussen in winkel of online betalingen.
Betalingen op onze website:
Dit kan verschillen per product. Op een scherm krijg je bijvoorbeeld 1 jaar garantie. Indien je vragen hebt omtrent garantie op een specifiek product of dienst, neem gerust contact op met ons.
Indien er een probleem is met jouw toestel na aankoop of na reparatie, dan kan je gebruik maken van jouw garantie. Met andere woorden is garantie alles waar je zelf niets aan kan doen als klant.
Het volgende valt wel onder garantie:
Dit kan verschillen per product. Dit staat reeds vermeld op de productpagina.
In bijna alle gevallen van reparatie is er een garantie van 1 jaar, behalve op batterijen. Op batterijen is er een garantie van 6 maanden. Op installaties van software is er geen garantie.
Indien je een klacht hebt met betrekking tot jouw reparatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij de klacht alvast kunnen registreren.
Bij AA Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:
Wij hebben steeds eerlijke en transparante prijzen. Dit houdt in dat wij steeds onze prijszetting kunnen aantonen. De totaalprijs bestaat uit aankoop van product, arbeid en BTW. Indien je een vraag hebt in verband met onze prijszetting, mag je ons altijd contacteren.
Dit is niet nodig, u kan ook altijd langskomen tijdens onze openingsuren.
Indien beschikbaar gebruiken wij originele onderdelen. Bij sommige producten is dit niet mogelijk, dan maken we gebruik van de hoogst mogelijke kwaliteit onderdelen die beschikbaar zijn op dat moment.
De diagnosekoste verschillen per product, deze zijn als volgt:
Zeker en vast, enkele van onze vaste partners zijn: Resilux, UZ Gent, Universiteit Gent, ANGLO Belgium. Voor meer informatie neem contact op met info@repair.be
In de winkel kunnen wij kosteloos jouw simkaart bijknippen naar het gewenste formaat. Dit kan dus zowel in het micro- als nano formaat.
In veel gevallen kan je wachten op jouw reparatie. We laten steeds weten hoelang het duurt, onze winkel bevindt zich dichtbij een winkelcentrum waar je genoeg andere winkels een bezoek kan brengen tot jouw herstelling klaar is.
Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:
AA Repair
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen!
Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport.
Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Je moet deze wel steeds opsturen met Track & Trace en verzekering. Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren pakketten.