Heeft u Nokia Repair nodig in de omgeving Gent? Wij weten als geen ander hoe vervelend het is wanneer u niet bereikbaar of mobiel bent. Wij herstellen daarom uw Nokia terwijl u wacht. De onderdelen die wij gebruiken zijn altijd origineel zodat u verzekerd bent van een goed werkend toestel.
Belangrijke Informatie
Nokia Reparatie Gent
Heeft jouw Nokia een reparatie nodig in de omgeving van Gent? Dat is bij ons mogelijk! Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer jouw gsm niet meer werkt zoals hij hoort te werken. Gelukkig kun je in de meeste gevallen bij ons terecht voor het herstellen van je gsm. Vaak is het zelfs mogelijk te wachten totdat het toestel weer gemaakt is, zodat je daarna direct weer bereikbaar bent.
Uitvoeren van de reparaties
Wij kunnen reparaties aan verschillende types Nokia uitvoeren. Dit is mogelijk voor de types van 6.1 tot en met 9 Pureview. De meest voorkomende reparatie is het herstellen van het beeldscherm maar er zijn ook andere reparaties bij ons mogelijk. Je kunt hiervoor het beste even contact met ons opnemen en je probleem met ons bespreken. Op deze manier kunnen wij je direct vertellen of de reparatie bij ons mogelijk is. Bij deze reparaties kun je denken aan het vervangen van de camera, het herstellen van de oplaadconnector of het vervangen van de verschillende knoppen.
Wij werken altijd met originele onderdelen en binnen ons team zijn er enkel mensen werkzaam die professioneel werken en genoeg ervaring hebben. Je kan er dus vanuit gaan dat jouw gsm weer als nieuw is nadat deze bij ons is hersteld.
Contact opnemen
Wanneer het beeldscherm van je Nokia vervangen moet worden kun je dit het makkelijkste via de website aangeven. Zoek het juiste typenummer op en klik onder ‘scherm herstellen’ op de knop ‘maak een afspraak’. Hier vul je vervolgens een aantal gegevens in samen met de gewenste datum en de afspraak is gemaakt. Betreft het een andere reparatie of vervanging? Dan kun je ervoor kiezen contact op te nemen via het contactformulier op de website, via de e-mail of telefonisch. En wil je zonder afspraak bij ons langskomen? Dan kan dat van maandag tot en met zaterdag tussen 10:00 en 18:30. Hou er dan alleen wel rekening mee dat het druk kan zijn en je niet direct geholpen kan worden.
Veelgestelde vragen
Hoelang heb ik garantie op mijn reparatie?
Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.
Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.
Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.
Wanneer heb ik garantie?
Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:
– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.
Verkopen jullie ook hoesjes en accessoires?
Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.
Waar en hoe verstuur ik mijn apparaat?
Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:
AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België
Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.
Hoe weet ik welk apparaat ik heb?
Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:
– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.
– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.
– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.
– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.
Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur
Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.
Gebruiken jullie altijd originele onderdelen?
Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.
Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW
Op welke manieren kan ik betalen?
Dat kan met volgende betaalopties:
- Bancontact
- Maestro
- Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
- Cash