Wij openen vandaag om 10:00 uur
Tablet Reparaties

Tablet reparatie

99% klanttevredenheid

Originele onderdelen

12 Maanden garantie

Tablet Reparatie

Belangrijke Informatie

Tablet reparatie Gent

Kijkt u ook graag op uw tablet naar een leuke Netflix serie? Of gebruikt u mogelijk uw tablet voor zakelijke doeleinden? Of vindt u het super leuk om familie of vrienden via FaceTime te zien? Als u een tablet heeft, maakt u daar ongetwijfeld met veel plezier gebruik van.

 

Helaas is het altijd mogelijk dat uw tablet beschadigd rakt. U kunt uw tablet bijvoorbeeld laten vallen, maar de tablet kan ook door slijtage beschadigen. Op het moment dat uw tablet beschadigd geraakt is, kunt u direct contact met ons opnemen. Wij zijn namelijk de beste partij voor een tablet reparatie in Gent!

 

Welke tablets kunnen wij repareren?

In de afgelopen periode hebben wij veel tablets succesvol mogen herstellen. Juist door deze ervaring is geen enkele reparatie voor ons teveel gevraagd. Ook hebben wij de beschikking over ware vakmensen en geavanceerde apparatuur, waardoor wij de tablet herstelling in Gent perfect voor u uit kunnen voeren.

 

Wij zijn in staat om alle tablets van Huawei, Apple en Samsung te herstellen. Heeft u een tablet van één van deze merken? Dan kunt u direct via onze website een afspraak inplannen voor de reparatie. U kunt hiervoor ook langskomen bij onze winkel in Gent, mailen naar info@aarepair.be of bellen naar 0467 00 20 49.

 

Welke voordelen bieden wij?

Bent u op zoek naar een betrouwbare partij voor een tablet herstelling in Gent? U hoeft in principe niet meer verder te kijken, aangezien wij u op de beste manier van dienst zijn. Als u uw tablet bij ons laat repareren, geniet u van de volgende voordelen:

 

  • Een betrouwbare, snelle en vakkundige herstelling
  • Beste reparaties tegen de scherpste prijzen
  • Transparante tarieven
  • Afspraak makkelijk in te plannen (ruime openingstijden)
  • Professionele diagnose
  • 12 maanden garantie op de werkzaamheden

 

Wij heten u graag van harte welkom in onze winkel te Gent. Voor een tablet reparatie in Gent zijn wij in ieder geval de aangewezen partij!

12 Maanden garantie

Wees altijd zeker van je reparatie met onze uitgebreide garantievoorwaarden.

Originele onderdelen

Wij werken uitsluitend met originele onderdelen of de hoogste kwaliteit.

99% klanttevredenheid

Wij scoren hoog in klanttevredenheid door onze persoonlijke aanpak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Wij hanteren een vaste garantietermijn van 1 jaar op onderdelen.

Bij moederbord reparaties kan dit verschillen van reparatie tot reparatie.

Op batterijen geven wij 6 maanden garantie.

Als je na de aankoop of reparatie van je apparaat een probleem ervaart, kun je gebruikmaken van de garantie. Garantie dekt alles waar je als klant of consument in principe zelf niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld:

– Na het repareren van het scherm van je toestel heb je plotseling geen beeld meer, hoewel je het toestel niet hebt laten vallen en er geen zichtbare schade is.
– Na een jaar werkt je telefoon opeens niet meer, zonder zichtbare schade en zonder dat je deze hebt laten vallen.

De volgende situaties vallen niet onder de garantie:

– Als je bijvoorbeeld na een maand je telefoon weer laat vallen en het scherm breekt. Dit is helaas je eigen schuld.
– Als je tablet tijdens vakantie in de zee valt. Aangezien dit je eigen verantwoordelijkheid is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Natuurlijk kunnen deze laatste twee situaties zich voordoen. We streven naar een oplossing die beide partijen ten goede komt. Wil je echter voor dergelijke gevallen gedekt zijn, dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen‘.

Wij verkopen een ruim assortiment aan hoesjes en accessoires. Van opladers tot adapters, we hebben het allemaal.

Indien je ervoor kiest om je apparaat naar ons op te sturen, kan dit naar:

AA Repair Shop Gent
Zwijnaardsesteenweg 62
9000 Gent
België

Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voordat je het opstuurt!
Verwijder je SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Zorg ervoor dat je apparaat en pakket goed beschermd zijn tegen schade tijdens het transport.
Indien mogelijk, verzend je apparaat aangetekend/verzekerd.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

Je kunt het modelnummer van je apparaat op verschillende plaatsen vinden, afhankelijk van het merk. Hier is een beknopt overzicht:

– Apple: Het modelnummer staat altijd op de achterkant en begint met de letter ‘A’. Bijvoorbeeld: A1303.

– Samsung: Je vindt het modelnummer op de achterkant of op een sticker aan de binnenkant. Het begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘. Bijvoorbeeld: SM-G920F.

– Sony: Verwijder de simkaart- of SD-kaarthouder en onder deze houder bevindt zich vaak een klein wit label. Het modelnummer begint met een letter, gevolgd door vier cijfers. Bijvoorbeeld: G3121.

– Huawei: Het modelnummer staat meestal op de achterkant en volgt vaak een combinatie van drie letters, een koppelteken, een letter en twee cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21.

Als je een ander merk hebt, kun je het modelnummer mogelijk vinden op de volgende plaatsen:
– Achterkant van het apparaat
– Sticker op de doos
– In de instellingen van het apparaat onder ‘Algemeen’ en ‘Toestelinformatie’
– Op de factuur

Als je het modelnummer nog steeds niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op. Je kunt ook ons zoekformulier op de voorpagina gebruiken om het modelnummer in te vullen en direct het juiste apparaat te vinden. Als je nog steeds geen resultaat krijgt, helpen we je graag verder wanneer je contact met ons opneemt.

Indien beschikbaar, streven we ernaar originele onderdelen te gebruiken. Als een origineel onderdeel niet beschikbaar is of nog niet verkrijgbaar is, zullen we dit met je bespreken voordat we verder gaan. Voor iPhone-display reparaties heb je de mogelijkheid om zelf de kwaliteit te kiezen. We bieden dit aan om diverse prijsklassen tegemoet te komen.

Als een reparatie niet slaagt vanwege bijvoorbeeld bijkomende defecten, worden er geen onderzoekskosten in rekening gebracht.

Daarnaast worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als je een reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd. Hieronder vind je een overzicht van de onderzoekskosten per apparaat, van laag naar hoog:
– Smartphone: €49,00 incl. BTW
– Tablet en smartwatches: €59,00 incl. BTW
– GPS: €59,00 incl. BTW
– Consoles: €59,00 incl. BTW
– Desktops: €69,00 incl. BTW
– Laptops: €79,00 incl. BTW

Dat kan met volgende betaalopties:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Ecocheque (Monizze, Edenred & Sodexo)
  • Cash